»

feb 20

Højkoledag på Kirsten Kjærs Museum

Højskoledag

Lørdag den 9. marts kl. 10-15 på Kirsten Kjærs Museum.

Klim-Hannæs Valgmenighed og Sognekirkerne på Hannæs byder atter ind til en lørdag med spændende foredrag, lækker frokost, samtale og fællessang på Kirsten Kjærs Museum i Langvad.

Årets foredragsholder er den landskendte sognepræst Poul Joachim Stender, som med foredraget ”Guds sved, et duftende foredrag” vil give en indføring i biblens dufte gennem duftprøver. Hvorfor kom de vise mænd med dufte til Jesusbarnet? Og når nu dufte i biblens univers i det hele taget er så vigtige, hvorfor er det så, at vi i dag ikke bruger næsen noget mere til at huske Jesus med?

Deltagerpris, inkl. frokost er 200 kr. Tilmelding ved betaling samt mail (jsho@km.dk) senest 3/3. Kontonummer: 9114 – 401 00 05766. I mailen angives navn og kontaktoplysninger samt evt. hensyn, hvad angår frokosten.